SZANOWNI PAŃSTWO,
Uprzejmie informuję, że w wyznaczonym w zapytaniu ofertowym terminie – 1. Oferentka złożyła ofertę na stanowisko Trenera/Trenerki do przeprowadzenia szkoleń
pt. „Dialog społeczny w procesie zmiany”:
Pani – Magdalena Trębacz
Oferta nie zawierała braków formalnych.
Zamawiający wyłonił do przeprowadzenia szkoleń Oferenta –Magdalenę Trębacz przy następujących cenach za usługę:
zakres |
ilość dni szkoleniowych |
cena jednostkowa |
wartość zamówienia |
przeprowadzenia szkoleń pt. Dialog społeczny w procesie zmiany: |
6 |
1500,00 zł |
9 000,00 zł |
Umowa z Oferentką zostanie podpisana do dnia 05.11.2014 r.
SZANOWNI PAŃSTWO,
Uprzejmie informujemy, że w dniu 29.10.2014 dokonaliśmy rozstrzygnięcia postępowania na wynajęcie sal szkoleniowych, przygotowanie cateringu oraz noclegów na szkoleniach w ramach realizacji projektu pt. „Strategiczny wymiar merchandisingu w branży handlowej” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W ramach przeprowadzonej procedury wpłynęły 2 oferty, spośród których wyłoniliśmy ofertę, która uzyskała największą ilość punktów.
Umowa na realizację usługi zostanie podpisana z Hotelem Borowina
ul. Gruntowa 4, 05-520 Konstancin – Jeziorna.
W związku z zakończeniem procesu wyboru Wykonawcy w ramach zapytania ofertowego nr 1/POKL/PARP/PEP, realizowanego zgodnie z zasadą konkurencyjności w ramach projektu „Pracuj efektywnie i z przyjemnością”, realizowanego przez Federację Związków Zawodowych Pracowników Spółdzielczości, Produkcji, Handlu i Usług w Polsce, w partnerstwie z SLG International Training Center Sp. z o.o., w ramach Priorytetu II Działania 2.1 Poddziałania 2.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, informujemy, że dokonano następującego wyboru:
1. ŚLĄSK – wybrano ofertę złożoną przez Hotele Diament S.A. , 41-800 Zabrze, ul.Cisowa 4,
2. MAŁOPOLSKA – wybrano ofertę złożoną przez Przedsiębiorstwo Turystyczne „POPRAD KODA” Sp. Jawna A.Danek, Cz.Kosiński, 33-300 Nowy Sącz, ul. Rymanowskiego 4a,
3. PODLASIE – w związku z otwartą rekrutacją do projektu i brakiem uczestników do projektu nie dokonano wyboru oferty,
4. MAZOWSZE- wybrano oferty złożone przez
5. WARMIA I MAZURY – w związku z otwartą rekrutacją do projektu i brakiem uczestników do projektu nie dokonano wyboru oferty,
6. ŁÓDZKIE – w związku z otwartą rekrutacją do projektu i brakiem uczestników do projektu nie dokonano wyboru oferty.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że rekrutacja do projektu „Strategiczny wymiar merchandisingu w branży handlowej” dobiega końca.
Mamy już od Państwa prawie wszystkie dokumenty rekrutacyjne.
Dziękujemy za cierpliwość w ich wypełnianiu.
Większość z Państwa wypełniła też już ankiety określające potrzeby uczestników.
Zaplanowaliśmy zatem rozpoczęcie działań.
Jesteśmy w trakcie rozsyłania zapytań ofertowych (niezbędne w przypadku realizacji projektów UE) aby wynająć sale i zapewnić catering na szkoleniach.
W najbliższym czasie mamy już zaplanowane 4 szkolenia z „merchandisingu” :
27.10.2014 w Czarnkowie
28.10.2014 w Iławie
18.11.2014 w Gliwicach
21.11.2014 w Katowicach (dla Spółdzielni z Mikołowa i Dąbrowy Górniczej)
W przyszłym tygodniu skontaktujemy się z zainteresowanymi celem uzgodnienia szczegółów tych szkoleń.
W najbliższym też czasie skontaktują się z Państwem nasi doradcy i niebawem zaczną umawiać się na prowadzenie doradztwa w poszczególnych sklepach.
Gdyby mieli Państwo jakieś pytania/uwagi zachęcam do kontaktu mailowego i telefonicznego (podaję swój numer komórkowy).
Życzymy wszystkim Państwu, aby nasz projekt przyniósł Wam pomoc w pracy i radość z rozwoju.
Pozostaję z nadzieją na dobrą współpracę
Joanna Górczyńska
Kierowniczka Projektu
Tel. 602 539 158
Uprzejmie informujemy, że dokonaliśmy rozstrzygnięcia postępowania na wynajęcie sal szkoleniowych, przygotowanie cateringu na szkoleniach w ramach realizacji projektu pt. „Strategiczny wymiar merchandisingu w branży handlowej” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W ramach przeprowadzonej procedury wpłynęło 17 ofert, spośród których wyłoniliśmy oferty, które uzyskały największą ilość punktów oraz nie zostały odrzucone z powodów nie spełniania wymogów lub zaproponowania zbyt wysokiej ceny.
Umowy na realizację usług zostaną podpisane z:
Hotelem Czarna Hanka, Ireneusz Pawłowski na wynajem sali i zapewnienie cateringu w Hotelu Czarna Hanka w Czarnkowie
UpHotel s.c z Jeleniej Góry na wynajęcie sali i zapewnienie cateringu w FHU Leśna w Iławie
UpHotel s.c. z Jeleniej Góry na wynajęcie sali i zapewnienie cateringu w hotelu Piast w Gliwicach
Hotel Trzy Stawy Katowice sp. z o.o. na wynajęcie sali i zapewnienie cateringu w Hotelu Silesian w Katowicach.
Uprzejmie informuję, że w wyznaczonym w zapytaniu ofertowym terminie – 1. Oferent złożył ofertę na stanowisko Trenera/Trenerki do przeprowadzenia szkoleń pt. „Dialog społeczny w procesie zmiany”:
Oferta nie zawierała braków formalnych.
Zamawiający wyłonił do przygotowania raportu Oferenta – Dariusza Potyrałę przy następujących cenach za usługę:
zakres |
ilość dni szkoleniowych |
cena jednostkowa |
wartość zamówienia |
przeprowadzenia szkoleń pt. Dialog społeczny w procesie zmiany: |
6 |
1500,00 zł |
9 000,00 zł |
Umowa z Oferentem zostanie podpisana do 10 października 2014 r.
Uprzejmie informuję, że w wyznaczonym w zapytaniu ofertowym terminie – 2. Oferentki złożyły ofertę na stanowisko Trenera/Trenerki do przeprowadzenia szkoleń pt. „Zarządzanie zmianą”
Obie oferty przekroczyły cenowo zaplanowane w budżecie koszty przeznaczone na tą usługę, ale nie zawierały braków formalnych. Na skutek tego zostały w dniu 06 października 2014 r. przeprowadzone negocjacje z Oferentką, która złożyła ofertę z niższą ceną.
Po przeprowadzeniu negocjacji, Zamawiający wyłonił do przygotowania raportu Oferentkę – Iwonę Kuś – prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą INPLACE DORADZTWO PERSONALNE przy następujących ustalonych przez strony cenach za usługę:
ilość dni szkoleniowych |
cena jednostkowa |
wartość zamówienia |
|
przeprowadzenia szkoleń pt. Zarządzanie zmianą |
5 |
1500,00 zł |
7 500,00 zł |
Umowa z Oferentką zostanie podpisana do 10 października 2014 r.
Uprzejmie informuję, że w wyznaczonym w zapytaniu ofertowym terminie – 1 Oferent złożył ofertę na opracowanie raportów:
Oferta przekroczyła cenowo zaplanowane w budżecie koszty przeznaczone na tą usługę, ale nie zawierała braków formalnych. Na skutek tego zostały w dniu 08 października 2014 r. przeprowadzone z Oferentem negocjacje.
Po przeprowadzeniu negocjacji, Zamawiający wyłonił do przygotowania raportu Oferenta ALL TRAINING AND IT Marcin Sobota przy następujących ustalonych przez strony cenach za usługę:
zakres |
ilość raportów |
cena jednostkowa |
wartość zamówienia |
Przeprowadzenie analizy potrzeb pracowników z każdego przedsiębiorstwa i przygotowanie raportu |
12 |
1500,00 zł |
18 000,00 zł |
Umowa z Oferentem zostanie podpisana do 10 października 2014 r.
Uprzejmie informuję, że w wyznaczonym w zapytaniu ofertowym terminie – 1. Oferentka złożyła ofertę na przeprowadzenie doradztwa:
Oferta przekroczyła cenowo zaplanowane w budżecie koszty przeznaczone na tą usługę, ale nie zawierała braków formalnych. Na skutek tego zostały w dniu 07 października 2014 r. przeprowadzone z Oferentką negocjacje.
Po przeprowadzeniu negocjacji, Zamawiający wyłonił do przygotowania raportu Oferentkę – Dorotę Wiktorowską, przy następujących ustalonych przez strony cenach za usługę:
zakres |
ilość godzin |
cena jednostkowa |
wartość zamówienia |
Przeprowadzenie doradztwa z zakresu badania otoczenia sklepu |
400 |
300,00 |
120 000 zł |
Umowa z Oferentem zostanie podpisana do 10 października 2014 r.
W związku z realizacją projektu „Pracuj efektywnie i z przyjemnością”, realizowanego przez Federację Związków Zawodowych Pracowników Spółdzielczości, Produkcji, Handlu i Usług w Polsce, w partnerstwie z SLG International Training Center Sp. z o.o., w ramach Priorytetu II Działania 2.1 Poddziałania 2.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ogłaszamy przetarg na realizację zadań projektowych:
1. wynajęcie sali konferencyjnej na potrzeby szkoleń,
2. zapewnienie wyżywienia dla uczestników szkoleń,
3. zapewnienie zakwaterowania dla uczestników szkoleń,
„Uwaga! Rozszerzono zapisy w § 4, prosimy o ponowne zapoznanie z zapytaniem ofertowym.”